O nama
Timberland je 1973. godine predstavio izvornu žutu čizmu; ono što je počelo kao funkcionalna čizma za vani preraslo je u kultni stil koji je izdržao test vremena. Ali Timberland danas predstavlja i mnogo više. Preko obuće, odjeće i modnih dodataka, muškarci, žene i djeca širom svijeta okreću se Timberlandu za raznovrsne kolekcije od pete do glave za svoj način života na otvorenom. Kvaliteta i izrada izvorne žute čizme provlači se kroz sve naše kolekcije.
Vizija Timberlanda je biti najveći i najodrživiji outdoor lifestyle brand na Zemlji. U potrazi za ovim hrabrim ciljem nastojimo biti Earthkeepers u svemu što radimo. Radimo na tome da naše proizvode izrađujemo odgovorno, zaštitimo i obnovimo prirodu, te da služimo zajednicama širom svijeta gdje živimo, radimo i istražujemo. Prema našem mišljenju, stvaranje vrhunskih, lijepo izrađenih proizvoda za boravak na otvorenom i pritom biti odgovoran korporativni građanin neraskidivo su povezani. To je jednostavno način na koji poslujemo.
U Timberlandu podržavamo i služimo zajednicama širom svijeta u kojima živimo, radimo i istražujemo. U središtu ove predanosti je program Path of Service ™, koji je pokrenut 1992. Program Path of Service ™ zaposlenicima nudi do 40 plaćenih sati svake godine kako bi volontirali u svojim zajednicama - bilo da se radi o obnovi dvorišta škole ili igrališta, izgradnji vrtova u zajednici, pružanju podrške skloništima, ili stvaranju i održavanju staza kako bi se ljudi uključili u aktivnosti u prirodi. U 2014. zaposlenici Timberlanda ponosno su odslužili milijunti sat; sada radimo na sljedećem milijunu - s ciljem da volontiramo 1,5 milijuna sati do 2020. - kroz napore kao što su naši godišnji događaji u Serv-a-paloozi i Dan planeta Zemlje.